Забронювати

Продавав квартири, управляв заводом, потім відкрив коворкінг для маркетологів. Моя історія.

час читання 12 хвилин

У грудні в київському ТРЦ “Блокбастер” відкрився IC Coworking. Це коворкінг преміум-класу для маркетологів. У ньому можна не лише попрацювати, але і пройти тренінги, замовити послуги юриста і бухгалтера. А жителям Троєщини і Оболоні особливо зручно туди добиратися.


Шукав себе в різних сфера.
Я родом з України. У 18 років поїхав в Москву вчитися і залишився там на 27 років. Нерухомістю займаюся з 2001 року. Розпочинав з самого низу: стояв біля новобудови з табличкою з назвою агентства, а коли підходили клієнти – показував їм квартири.


За цей час у мене було багато різних бізнесів від ремонту квартир до консервного заводу.

Навіть управляв частиною бізнес-центру площею в 3,5 тис. кв. метрів в центрі Москви. Я досконало розбираюся в комерційній нерухомості. Тому, коли заходжу в приміщення, бачу не обстановку, а потенціал

У 2003 році ми з другом відкрили маленьке агентство по оренді офісів. А в 2006-му домовилися з власником колишнього дитсадку про те, щоб перепрофілювати цю будівлю в невеликий бізнес-центр. Зробили там ремонт, розбили на мікроофіси від 9 до 30 кв. м  і швидко заповнили орендарями. Інтерес до теми коворкінгов у мене виник вже тоді.

Окупимося за 3 роки
В центрі дорога оренда і велика конкуренція. При цьому в спальних районах живуть багато фрілансеров, а коворінгів майже немає. Тому я вирішив шукати приміщення в спальному районі. Наприклад, придивлявся до ТРЦ “Аладін” на Позняках. А потім мене познайомили з власником “Блокбастера”, успішним бізнесменом Антоном Шишкіним. Я прийшов до нього з готовим бізнес-планом і розповів про свою концепцію. Йому сподобалася моя ідея, і він став основним інвестором IC Coworking, вклав 95 % засобів. З мене – решта 5 % стартового капіталу, досвід, маркетинг і управління.

Коворкінг це готель для бізнесу
У нас різні тарифні плани. В середньому робоче місце коштує $250 в місяць, але на старті ми проводимо акції з великими знижками (до 40 %). Мене дивує, коли люди говорять: “Навіщо мені платити за коворкінг такі гроші, якщо я можу попрацювати вдома”? Люди ж ходять до ресторану, хоча можуть і самі приготувати собі їжу. Більшість наших потенційних клієнтів ще навіть не знають, що таке коворкінг. Навіть незважаючи на це, попит вже перевищує пропозицію, тому коворкінги зараз – дуже вигідний бізнес. Але “хайповати” залишилося 4-5 років. Після цього в кожному торговому центрі і кожному бізнес-центрі буде коворкінг. Почнеться жорстка конкуренція, ціни впадуть і буде обвал ринку.

Джерело: MC.today – Тетяна Гонченко – 26 Feb 2020

Читайте ще: Продавав квартири, управляв заводом, потім відкрив коворкінг для маркетологів. Моя історія.

Обратный звонок