Забронювати

Витрати для офicу класу В+





При оренді офісу зазвичай ми спираємося тільки на одну цифру, а саме, на орендний платіж, не враховуючи, що крім оренди ме несемо велику кількість не додаткових, а основних витрат, які є обов’язковими при будь-якому виді бізнесу.

Давайте порахуємо, скільки насправді коштує офіс класу В+


1. меблі
2. оргтехніка
3. Клінінг;
4. Охоронно-пожежная сигналізація;
5. Система кондиціонування і вентиляції;
6. Комунальні та експлуатаційні платежі
7. Коридорний коефіцієнт
8. Безлімітний Wi-Fi і високошвидкісний інтернет;
9. чай-кава
10. хімія
11. парковка
12. комісії, депозити

Плюс щомісячний орендний платіж.

А тепер складемо всі вищеописані пункти і отримаємо справжню вартість оренди офісу.

Обратный звонок